> willie's crazy creations: de broek is al klaar...

maandag 2 februari 2009

de broek is al klaar...





...nu nog een bijpassend shirt.....maar ik weet inmiddels dat ik een eenvoudige quiaria zal maken en welk borduurtje er op komt, dus dat scheelt al weer...
Het patroon van de broek komt uit een wat oudere ottobre, hij is nog wat wijd voor Sanne. Maar met een riem er om heen zal het wel lukken. De stof heb ik van de Stoffenkraam, voor 2,50 euro per meter, en ik vind hem super mooi, ook na een paar wasbeurten. De borduurtjes zijn van Kunterbunt-design, en komen vrijdag nieuw in de shop. De naam van de serie is Doornroosje, maar net als bij de Hans en Grietje-serie vond ik Sanne daar al wat te groot voor...Maar er waren toch nog veel borduurtjes bij die ik voor Sanne kon gebruiken. Onder andere mooie borduurtjes van bloemenranken....
Oh ja, de knoopsgaatjes komen uit een serie met knoopsgaten van Huups....



3 opmerkingen:

Isabelle zei

Wat een gave broek is dat geworden!!!

Steffi zei

Die Hose ist ja schön, die Stickerei gefällt mir besonders gut. :)

LG
Steffi

Anoniem zei

Super broekje geworden Willie!!!!
Prachtige knoopsgaatjes ook.
Volgens mij heb ik datzelfde stofje hier ook nog liggen...

groetjes Anita