> willie's crazy creations: Felix, je kunt het ook overdrijven...

woensdag 9 december 2009

Felix, je kunt het ook overdrijven...




Hier is dan Sanne's derde winterjas...eerst kan ik niet op gang komen, en daarna maak ik drie jassen achter elkaar... De zilveren Toni is hier nog steeds veruit favoriet, maar bij het koprolrek op school niet praktisch. De groene Tinka-Bella vinden Sanne en ik stiekum allebei een beetje truttig. De gewatteerde voeringstof die ik had gekocht om Toni mee te voeren werd door Sanne direkt opgeeist om er een hele jas van te maken, en wel een lange!! Ik vond zelf deze stof ook geweldig, maar een lange jas werd me een beetje te veel van het goede, dus het werd een heerlijk praktische Felix...een heerlijk speeljack. De jas heeft me nog heel wat hoofdbrekens gekost en ik heb nog een extra stuk stof moeten kopen omdat ik een en ander had verknipt maar uiteindelijk ben ik er toch helemaal blij mee. Sanne koos een borduurtje uit deze serie en wilde voor de rest ezeltjes op de jas, maar dat vond ik geen combinatie, daarom gebruikte ik gewoon alleen deze serie. Vanochtend luidde haar commentaar: mam, ik wilde een lange jas....en als ik had geweten dat dat borduurtje zo groot was had ik hem niet zo leuk gevonden...zucht....nou ja, ik denk dat ze dit jack uiteindelijk toch wel veel zal gaan dragen... Nu ben ik wel weer toe aan een wat kleiner projekt geloof ik... ;-))







8 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Helemaal leuk geworden. Lijkt me een heerlijk jack voor Sanne!

Die Oma und Kräuterhexe zei

eine superschöne Jacke,toller Stoff;)
GLG Adelheid

Klavertje Kleding zei

Wat een prachtige jas geworden! Hij lijkt me heerlijk dragen!

Groetjes Nel

Nicole Claudia zei

Dat is een superspeeljack. Heerlijk om te dragen en om in te spelen!

Groetjes, Collie

kronova zei

Super!
En alle vlakjes lopen nog netjes door ook.
groetjes Kronova

Hannie zei

Daar kan ze lekker in ravotten, zo te zien. Maarruh .... hoeveel winterjassen heeft 'n meisje nodig (LOL).
Groetjes, Hannie

PeTrA zei

Wauw je gaat lekker zeg! Heerlijk zoveel jassen.. maar stiekum vind ik toch de groene Tinka Bella het mooist ;) :D

groetjes..Petra

Willie zei

de groene Tinka Bella hangt in een heel verborgen hoekje stof te vangen..;-))