> willie's crazy creations: Felix

zondag 25 november 2007

Felix









Dit jaar heb ik me weer eens gewaagd aan een jas voor Sanne. Het is het model Felix geworden. Gemaakt van donkergroene metaalstof en gevoerd met oranje borg.Natuurlijk weer versierd met mooie bandjes en met borduurtjes uit mijn favoriete sprookjesthema. Ik ben echt helemaal tevreden over deze jas, en hij staat Sanne echt geweldig...


Ik heb deze jas ook in het kleiner gemaakt voor mijn neefje Tumelo van 2 jaar. In een bruinachtige ribstof en gevoerd met turquoise tricot. Versierd met wildband enmet safariborduurtjes en een paar velours berenpoten in de voering. Helaas is hij nog iets te groot, maar leuk vind ik hem wel....Ik mocht hem als proefmodel naaien voor Farbenmix, daar prijkt hij tussen de andere designbeispiele.

1 opmerking:

Claudia zei

boahhhh,
diese jacke könnte ich dir sooo klauen.einfach fantastisch.
glg
claudia