> willie's crazy creations: Welk patroon bij deze stoffen

donderdag 28 augustus 2008

Welk patroon bij deze stoffen


Ik zit momenteel een klein beetje in een dip wat betreft het naaien....Ik heb weinig ideeen en wat ik maak is vaak niet helemaal zoals ik in mijn hoofd had of het valt gewoon echt tegen....Ik wil nu een shirt maken van deze stofjes. Het streepjestricotje is favoriet, heel jammer dat het niet genoeg is voor een jongensshirt met lange mouwen maat 146. daarom maar combineren met de effen sweattricot....Van de streeptricot heb ik een meter, de effen tricot heb ik heel veel van..maar welk model kies ik....Hebben jullie misschien ideeen??? Ik ben benieuwd...Even om jullie jaloers te maken: alletwee de lappen zijn gescoord voor 2,50 per meter bij de Stoffenkraam... ;-)) en zijn van prima kwaliteit...

Geen opmerkingen: