> willie's crazy creations: Na de zomervakantie....

zaterdag 16 augustus 2008

Na de zomervakantie....




Vorige week zaterdag zijn we thuis gekomen na drie heerlijke vakantieweken in Oostenrijk. Ik had me voorgenomen om na de zomervakantie geen zomerkleding meer te gaan maken, maar om te beginnen met de herfst-/wintercollectie. Deze week heb ik gelijk dit voornemen maar in de praktijk gebracht en heb ik wat shirts genaaid. Allereerst heb ik twee Lisa-Marieshirts gemaakt, de eerste uit twee prachtige gebloemde tricotjes, die ik een aantal maanden geleden bij de Stoffenkraam heb gekocht... Daarna het zelfde model nog een keer gemaakt, uit een restant roze campantricot en een prachtig stenzotricot. Een hele mooie combinatie vind ik zelf. Er op een borduurtje uit de nieuwe borduurserie van Kunterbunt-design. De serie heet BigZzFriendZz, en bestaat uit allemaal dierenapplicaties...De poedel stond het mooiste bij deze stoffencombinatie....

Geen opmerkingen: