> willie's crazy creations: Zoela en Antonella

maandag 14 juli 2008

Zoela en Antonella


Ik heb me ook maar eens gewaagd aan een ander patroon dan Antonella. Zoela deze keer.Gemaakt van twee flubbertricotjes van de Stoffenkraam. Vooral de streepjestricot glibberde zo onder mijn handen weg. Wonder boven wonder is het patroon tijdens het knippen niet verschoven en lopen de streepjes prachtig door...Een veloursmotief als finishing touch! Sanne vindt me net een zebra zo....en zelf vind ik dat het model me wel iets minder afkleedt als Antonella, maar dat kan natuurlijk ook heel goed door het breedtestreepje komen....
En daarnaast nog weer een Antonella. Grappig om in de tijd van de Tour de France een bolletjestrui te dragen...goede vondst van Lilian ;-))
Bij deze Anonella haal ik de mouwboordjes nog los want die heb ik te strak aangetrokken en daardoor ontstaat een wat pofferig effect.
De foto's zijn volgens mij niet zo heel mooi qua kleur, maar ik kan het niet zo goed zien hier op de laptop...

Geen opmerkingen: