> willie's crazy creations: roosbroek 4005 en antonia met goodgirl borduur...

vrijdag 4 juli 2008

roosbroek 4005 en antonia met goodgirl borduur...




Helemaal blij ben ik met dit setje, en Sanne trouwens ook....Na de niet-passende Zorra helemaal gelukkig dat ik weer een goedpassend model heb gevonden: Roos 4005. Het patroon heb ik geleend van een mede-sanchoër....En mijn favoriete shirt: Antonia, die heb ik al zo vaak gemaakt...en altijd weer een succes. Het stofje kocht ik pas voor een prikje bij de Stoffenkraam en ik ben blij dat ik nog een groot stuk over heb want ik vind het een superstofje.... En met het borduurtje ben ik nog het meest blij...Dat heeft Jana, ook al van Sancho voor me gemaakt, in ruil voor een kleine wederdienst...Superbedankt nog Jana!!! Tot slot nog het shirt bezaaid met heeeel veeeeel veloursstickers van Farbenmix, succes gegarandeerd!

Geen opmerkingen: