> willie's crazy creations: Antonella

woensdag 9 juli 2008

Antonella



Gelijk nog maar twee Antonella's gemaakt, hoewel Zoela ook al getekend ligt te wachten. Maar ik kan maar niet beslissen van welke stofcombinatie ik die zal maken. Misschien maar beter helemaal geen combinatie maken maar gewoon uit een stof. Gisteren heb ik alle tricotjes die ik eventueel voor mezelf zou kunnen gebruiken voor de zekerheid nog een keer gewassen. En deze twee stofjes waren het eerst aan de beurt. Grappig detail: het donkerblauwe bloemetjestricotje beschouwde ik tot nu toe als miskoop bij de Stoffenkraam vandaan. Maar nu blijkt het een prachtige stof te zijn voor een mooi afkledend shirt. Vanwege de enorme rekbaarhedi van de stof heb ik iets minder naad aangeknipt en dat is heel goed uitgepakt.
Vanmiddag knip ik een Oland wikkelvest voor mezelf... En wat heerlijk dat ik nu ook eens lappen echt opmaak. Een meter tricot gaat echt op aan een shirtje maat L. En normaal houd ik nog stukken over waar net een pandje of een mouwtje uitkan en zo zie je de voorraad ook niet echt slinken...
Hmmm, de kwaliteit van de foto's laat te wensen over...misschien wil Martijn vanavond wel nieuwe foto's maken... ;-)

Geen opmerkingen: