> willie's crazy creations: dubbelzijdig bedrukte tricot

zondag 11 oktober 2009

dubbelzijdig bedrukte tricot



Ik was op zoek naar een lapje stof dat ik kan gebruiken voor een ongeveer twee jarig neefje...toen ik dit stofje pakte om eens te bekijken of ik het al gewassen had viel de stof open en ontdekte ik dat de stof aan twee kanten bruikbaar is...de ene kant grijsgemelleerd, wit, lichtblauw en beige, de andere kant breder gestreept in groen en grijsgemelleerd...Welke kant vinden jullie het leukst en meest bruikbaar voor een heel donkerbruin mannetje van twee jaar??? of vinden jullie de stof sowieso niet geschikt voor een peuter???



6 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Dat is een lapje met een verrassing! Streepjes vindt ik zelf geschikt voor elke leeftijd! Zelf zou ik gaan voor de smalle streepjeskant met dat blauw erin.... Maar ik denk dat beide kanten wel prima kunnen, het is net wat je zelf mooi vind en waar je het mee kunt combineren! Veel succes met kiezen!

Groetjes, Collie

Judith zei

Ik ga met Collie mee. Die kant vind ik ook het leukst. Alhoewel dat grijs/groen ook wel staan bij dat donkere koppie!

Groetjes Judith

PeTrA zei

Ik ook! Ik vind de streepjes met het blauwe erin wat liever voor een klein jongentje.. echt een leuk stofje!

groetjes..Petra

Gerrie zei

Als ik jou was zou ik ook het blauwe streepje kiezen.

Groetjes, Gerrie

Hannie zei

Ik ga ook voor de blauwe kant, lijkt me erg mooi staan bij een donkere huid.
Groetjes, Hannie

Jessica zei

Ik sluit me aan bij alle anderen. De lichtblauw met bruin vind ik ook het mooist.

Groetjes, Jessica