> willie's crazy creations: Het vordert

zondag 15 november 2009

Het vordert





Eenmaal op gang gaat het toch verrassend snel met Toni. Waarom heb ik dit toch zo lang uitgesteld, vraag ik me nu af...Vanmorgen de voering geknipt en in elkaar gezet. Aan de binnenkant van de voering nog wat versiering aangebracht, dat maakt zo'n jas echt af, vind ik altijd. En zowaar deze keer niet vergeten een ophanglusje aan te brengen...extra belangrijk bij deze jas omdat er geen capuchon aan zit, die als alternatief kan dienen voor het ophanglusje. Op de foto ook een detail te zien van de mouw. Dat was nog een hele klus. Het donkerblauwe bandje ga ik er nog afpeuteren en vervangen door het paarsrode balletjesbandje, dat staat toch veel mooier denk ik.
Vanavond weer verder met de zakken en de tunnels...Maar nu eerst Sanne gezelschap houden, die de mexicaanse griep lijkt te hebben.



4 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Begint er al super uit te zien!

geen zei

Wauw !!
Hier zijn de kids net weer griep vrij, sterkte.

Groetjes Sandra

Jessica zei

Spannend hoor die zilveren stof. Ik ben blij te horen dat jij ook de jassen "uitstelt". Datzelfde heb ik nu ook.

De binnenkant van de jas ziet er leuk uit. Je brengt me op ideeën.

Groetjes, Jessica

Klavertje Kleding zei

Dat ziet er al heel mooi uit!
En beterschap!

Grt. Nel