> willie's crazy creations: Tinka-Bella in wording

donderdag 19 november 2009

Tinka-Bella in wording



Gisteravond heerlijk de hele avond achter de naaimachine gezeten. Met als resultaat dat Tinka- Bella al best opschiet. Deze jas is volgens mij een stuk minder bewerkelijk dan Toni. Straks hoop ik nog tijd te hebben op de voering te knippen. Vanavond nog een bandje aanbrengen en de zakken versieren en opzetten. En natuurlijk nog de jas voorzien van de nodige borduurtjes.. Ik ben er nog niet uit of ik de jas met capuchon of met kraag zal maken. De komende avonden zal ik me er wel weer mee vermaken denk ik...



3 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Ahh, ik krijg een beetje een idee hoe de Tinka-Bella er uit ziet. Mooi, dus! Hahaha, je gaat lekker rap. De jas wordt zo te zien weer lekker vrolijk met al die bandjes die al weer klaar liggen!

Groetjes, Collie

Jessica zei

Dat schiet al aardig op. Het is inderdaad een niet zo moeilijke jas om te maken. Succes met de beslissing of je een kraag of een capuchon gaat zetten.

Groetjes, Jessica

Hannie zei

ben benieuwd hoe het gaat worden. Het lukt je vast er iets speciaals van te maken.
Groetjes, Hannie