> willie's crazy creations: Ik beken: ik ben verslaafd aan haken

dinsdag 30 juni 2009

Ik beken: ik ben verslaafd aan haken



Vanmorgen samen met Josette bloemetjes gehaakt, ik zag net in haar blog dat ze ook al is besmet... ;-)). Toen we het boek "Haken voor coole meiden" nog een keer doorbladerden viel mijn oog weer op deze prachtige shawl. En hoewel mijn kleed van hexagonnetjes nog lang niet af is kon ik het niet laten om bij de plaatselijke fourniturenwinkel nog wat garen hiervoor in te slaan. Zo kan ik in plaats van zeskantjes ook eens vierkantjes haken, voor de afwisseling...We grappig om bij een temperatuur van 25 graden garen voor een shawl uit te zoeken...

9 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Oh Willie, waarom nou. Nu wil ik dat ook weer (lol). Mooie kleuren heb je gekozen. Dat boek moet hier ook maar komen ............

Klavertje Kleding zei

Ha, ha, een sjaal haken als de mussen van het dak vallen, dan ben je echt verslaafd ja! Ziet er wel heel leuk uit zeg!

Grt. Nel

Nicole Claudia zei

Wat een leuke sjaal, dat zie ik wel zitten voor Kirsten! Het boek heet "Haken voor coole meiden, hè? Ga ik eens op zoek....!

Groetjes, Collie

Isabelle zei

Ziet er superleuk uit!!! Misschien dat ik er ook eens aan ga beginnen :-).... Het is wel heeeel aanstekelijk, hoor....

Juffrouw Tuttebel zei

Je steekt me wel aan hoor!!
Ben al het internet aan het afstruinen voor meer uitleg van de Hexagon´s.
Lijkt me heerlijk om te doen op vakantie!
Maar ik heb nog nooit gehaakt, gaat vast wel lukken :)

Groetjes Arjanne

Anoniem zei

Zelfs je zus raakt wel heel erg enthousiast. Ik denk dat ik ook maar moet leren haken, want die sjaal wil ik ook!!!
en ook nog in dezelfde kleuren :)
Marijke

Anoniem zei

ohhhhhhh wat een leuke sjaal, ik was ook aan hexagonnetjes begonnen, het werd van alles behalve een hexagonnetje.
Had de moed opgegeven, maaaaaaaaaar nu ik die sjaal zie, ga ik denk ik toch maar weer een poging wagen.

gr jacoline

Jozina zei

Nou Willie, je hebt wel weer wat op je geweten,
heel Sancho zometeen verslaafd aan het haken.
Wie weet haal je mij ook nog over de streep,
gaan binnenkort wel met vakantie en er moet natuurlijk wel iets te frutselen mee....

groetjes Anita

suus zei

gezellige site Willie !
weet jij mss.hoe ik aan het patroon van de peter pan slippers komen kan ?
hartelijke groet Susan