> willie's crazy creations: Lore eindelijk af...

vrijdag 19 juni 2009

Lore eindelijk af...
























De broekrok van Lore lag al bijna een maand geknipt, maar steeds kwam er weer van alles tussendoor...Deze week had ik eindelijk tijd om hem af te maken. Ik twijfelde wat over de maat, en koos uiteindelijk maat 134/140. Ik nam me voor de broekrok heel eenvoudig te houden omdat het nog maar de vraag was hoe het model zou uitpakken, en het is altijd makkelijk, een neutrale model in spijkerstof in de kast, maar op een of andere manier is dat me niet helemaal gelukt... ;-)
Al met al ben ik toch heel blij met de broekrok...Hij staat Sanne erg leuk vind ik...Hopelijk eerdaags tijd voor een bijpassend shirt. Ik zal vanmiddag nog even wat detailfoto's maken, want daar zie je op deze foto's niet veel van.



5 opmerkingen:

Juffrouw Tuttebel zei

Dat staat super leuk!!!
Dit shirt staat er ook mooi op.

Fijn weekend,
Arjanne

Aline zei

Ooh wat een ontzettend leuke broek zo. Heel erg mooi versierd en hij staat Sanne inderdaad heel goed!

Nicole Claudia zei

Wat leuk dat je op de broekspijpen verschillende bandjes hebt gestikt! Hij is lekker vrolijk zo met bandjes en bloemen. Hij staat haar ook heel erg mooi!

Groetjes, Collie

Lilian zei

Ooohhh, wat staat hij Sanne moooi!! Echt een fantastisch model voor haar! Leuk gemaakt is hij ook, mooi met die mandelabloemen, schitterend, hij zit als gegoten!!

Gerda Hartman zei

Willie hij is echt super geworden. Ik ben gelijk over de drempel heen. Die gaat hier ook komen en spijker is een goed idee.