> willie's crazy creations: Kleurige plaatjes

zaterdag 27 juni 2009

Kleurige plaatjes



Buiten op het balkon heb ik de laatste tijd al heel wat hexagonnetjes gehaakt. Ineens bedacht ik dat ik vorig jaar in een hebberige bui eens een haakboek heb gekocht: Haken voor coole meiden (echt een titel voor mij natuurlijk ;-)). Gauw het boek opgezocht, en daar staan me toch een leuke dingen in! De slofjes op de foto, daar viel ik destijds voor, ik moet er zelfs het materiaal al voor in huis hebben...die gaan er zeker komen! Verder vanmorgen bij de stoffenwinkel twee tricootjes gekocht voor een Angieshirt bij h et rokje met de gehaakte bloemetjes, natuurlijk komt er nog wat aan versiering op...De gestippelde bandjes kocht ik bij de Bado, de plaatselijke fourniturenzaak, waar ik altijd zo ontzettend vriendelijk en enthousiast geholpen wordt! Op de laatste foto een koffertje dat ik voor 3 of 4 euro een half jaar geleden bij de Action kocht. Laat hetzelfde printje nu ook op een recent Stenzostofje staan...Heel apart om dat te ontdekken! Fijn weekend allemaal!



8 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Wat een heerlijke plaatjes. Alles even leuk!

Lilian zei

gezellige foto's, heerlijk om weer nieuwe bandjes te hebben!

trudette zei

Wat een vrolijke plaatjes. Dat haakboek heeft mijn dochter ook , er staan inderdaad hele leuke dingen in.

Nicole Claudia zei

Wat een snoepig koffertje! Leuk dat het stofje dezelfde bloemetjesprint en kleur heeft. Mooi! Leuke bandjes en mooi haakboek. Jij hebt voorlopig inspiratie genoeg!!!

Fijn weekend,

Groetjes, Collie

Zussies zei

Wat passen de tricootjes mooi bij de stof van het rokje. En mooie kleurrijke bandjes heb je gekocht, een vrolijk geheel zo.

Groetjes Jenny

Klavertje Kleding zei

Wat een kleurrijke foto's!
Heel mooi koffertje ook! Ben benieuwd naar de creaties die je nog meer gaat haken!

Hannie zei

Wat 'n vrolijke foto's allemaal, Willie, en wat leuk dat koffertje met hetzelfde stofje. Word ik hebberig van, haha.
Groetjes, Hannie

lenteroos zei

Hoi Willy,

wat lijkt mij dat een bijzonder boek. Heet het: Haken voor coole meiden? Heb je voor mij het ISBN nummer? Is makkelijker zoeken voor mij? Ik zag dat je ook met een hexagon sprei oid bezig bent of bent geweest. Erg leuk! 't Lijkt wel een ziekte, zo is het zich aan het verspreiden, ik ben zelf ook een paar dagen geleden begonnen met dat patroon.
Succes verder met hobby's,
Anneke.