> willie's crazy creations: Mohnika

donderdag 4 juni 2009

Mohnika


































Deze borduurtjes vond ik direkt al prachtig, de klaprozen (Mohnblumen in het Duits) van Maki. Ik wist gelijk dat ik ze op een witte broek wilde, een broek met een rechte onderkant, dat werd dus weer mijn vertrouwde roos 4003. De blusentop had ik vorig jaar al eens gemaakt, en voor deze gelegenheid er een passend borduurtje op bevestigd. De stof staat geweldig bij deze borduurtjes. De borduurserie is vanaf vrijdag verkrijgbaar bij Kunterbunt-design...

8 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Wat een geweldig leuk setje. Ik heb vanmorgen nog tegen Amy gezegd: die gaat mama vandaag kopen (lol). Ze vond ze ook helemaal leuk. En ohhh, die stof! Super erbij!

Judith zei

Die klaprozen zijn echt helemaal geweldig! De Blusentop ga ik ook steeds mooier vinden. (superstofje heb je daarvoor gebruikt). Ik twijfel al een hele tijd, maar denk dat ik het patroon toch ga kopen na het zien van jou creatie.

Groetjes Judith

Klavertje Kleding zei

Wat een prachtige set heb je gemaakt! Mooie details op de broek, wat een werk!! Hele mooie borduurserie erbij!

Nicole Claudia zei

Wat een mooie set heb je gemaakt. De stof is geweldig. En die broek super!!!

Groetjes, Collie

Juffrouw Tuttebel zei

Wat een prachtige set!!
Mooie stof.
Ik ben verliefd op de klaprozen:)
Ga ze denk ik deze keer voor mijzelf aanschaffen.

Groetjes Arjanne

Diana, zei

Willie, wat een geweldig mooi setje!!! Het staat Sanne ook prachtig! Ik vind de combinatie van stoffen, versieringen en borduursels helemaal super! Je hebt jezelf weer overtroffen!

Groetjes Diana

Aline zei

Wat een prachtig setje is dat zeg! Heel mooi zomers en leuk afgewerkt ook.

Hannie zei

Wat 'n superleuk set heb je gemaakt, Willie. Ik vind die klaprozen op de knieën echt toppie.
Groetjes, Hannie