> willie's crazy creations: Romo en Angie

dinsdag 30 juni 2009

Romo en Angie





































Tot mijn verrassing mocht ik weer een keer proefborduren voor Huups, een serie van Paulapu deze keer, Gartenparty genaamd. Ik was gelijk verliefd op het kleine bijtje, en wat past hij mooi bij de gehaakte bloemetjes die ik juist aan het maken was. Het rokje is gemaakt naar het patroon Romo, het shirtje is gemaakt naar het Ebook Angie van Claudia, beiden te koop bij Farbenmix. Omdat ik wat moeilijk kon kiezen uit de foto's die ik had gemaakt laat ik ze maar gewoon allemaal zien;-). De borduurserie is vanaf vrijdag te koop bij Huups.



8 opmerkingen:

kronova zei

dat bijtje past idd erg goed. is een heel leuk setje geworden zo!!!
gr Kronova

Gerda Hartman zei

Willie het is super leuk geworden zo. Hele mooie combi van stofjes, fournituren, borduurtjes en gehaakte bloemtjes! Ze wilde het vast gelijk aan!

Julaba zei

Leuke set zo bij elkaar. Ik vind de kleuren ook erg mooi. Je hebt mooie bloemen gehaakt en het bijtje is lief.
Is Angie makkelijk te vergroten? Mijn dochter zit nu al in de grootste maat! Ik zou het jammer vinden als ik er maar kort mee kan doen.

Judith zei

Wat een leuke set! De borduurtjes zijn inderdaad lief.

Groetjes Judith

Nicole Claudia zei

Wat een schattig bijtje, en het past superleuk bij je gehaakte bloemetjes. Het is een geweldig zomersetje geworden. Zo te zien denkt je dochter daar precies hetzelfde over!!!

Groetjes, Collie

Anoniem zei

Heel erg mooi geworden, Willie. Past ook precies bij Sanne!
Marijke

Hannie zei

Staat Sanne heel erg leuk. Maarruh ... laat ik nou helemaal gedacht hebben dat het 'n rok voor JOU was! Echt hoor, dacht ik echt. Ik vind het nl. ook heel leuk voor 'n volwassene. Hmmmm, moet 'ns aan mezelf denken, haha.
Groetjes, Hannie

Juffrouw Tuttebel zei

Prachtige set!
Wat staan deze kleuren Sanne goed.

Groetjes Arjanne