> willie's crazy creations: Jammer, te klein......

zaterdag 6 juni 2009

Jammer, te klein......



































Voor de zomervakan-tie wilde ik nog een paar korte broeken naaien voor Sanne. Ik had hier nog Roospatroon 3010 liggen, en vind het korte model daarvan zo leuk. Op de gok maakte ik maat 140, roos 4003 die ik afgelopen week ook maakte zat nl. prima in die maat...Ik had nog zo'n leuk klein lapje van dit leuke camouflagestofje liggen, net genoeg voor dit model...Maar jammer, jammer, jammer, het broekje is toch echt te klein...helemaal jammer omdat ik ook al een bijpassend shirtje onder handen heb...Ik heb dit setje trouwens genaaid op mijn nieuwe oude machine, en ben helemaal tevreden over het resultaat, zelfs op tricot! Hij mag blijven, en mijn Singer heeft plaats moeten maken voor de oude Aldi-machine...
Oh ja, de borduurtjes zijn van Applicatie-en-zo...

Maar uh...is er misschien iemand die nog een reststukje van deze camouflagestof over heeft dat ik over mag nemen? Ik denk zo'n 70 centimeter nodig te hebben...



6 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Wat jammer Willie. Hij ziet er zo leuk uit. Aan het stofje kan ik je helaas niet helpen. Hoop dat het nog lukt, want het is echt heel leuk zo bij elkaar.

Doekedoeke zei

Wat zonde, Willie...
Ik heb misschien nog wel een stukje voor je. Ik zal morgen even kijken. Wil je me even mailen, zodat ik het niet vergeet?? (Mijn hoofd is een beetje een zeef...)
Groetjes, Chantal

geen zei

Hoi Willie,

Wat leuk dat ik de borduurtjes in je blog zie (jouw blog staat bij mij bij de favorieten :))
Jammer dat het broekje niet past, hij is heel leuk geworden.


Groetjes Sandra

Jozina zei

Hoi Willie,
wat zonde dat het broekje te klein is voor Sanne, een reststukje van deze stof heb ik vast nog wel, maar 70 cm. noem ik geen restje meer.
Ik heb nog wel een kant en klare broek voor je in dit stofje, vorig jaar voor Amber gemaakt, maar mevrouw heeft hem nooit aangehad, ze vond hem niet mooi.
Het hemdje is ook leuk trouwens....

groetjes Anita

Nicole Claudia zei

Wat jammer, zeg! Hij is hardstikke mooi geworden. Het stofje heb ik helaas niet. Ik hoop dat Doekedoeke het voor je heeft!

Groetjes, Collie

Hannie zei

Jammer dat ie te klein is want het is echt 'n heel leuk setje. Leuk zo met die woordjes op de broek.
Groetjes, Hannie