> willie's crazy creations: De buren uitgezwaaid

zaterdag 17 juli 2010

De buren uitgezwaaid

Gisteren hebben we maar weinig gedaan. Het was weer ontzettend warm en ik heb niet veel meer gedaan dan in een lekkere ligstoel liggen lezen.
Heerlijk vind ik dat. En eigenlijk jammer dat ik me daar thuis zo weinig tijd voor gun, maar ja, daar schreeuwen mijn machines om aandacht. En dat doe ik ook zo graag... 's Middags heb ik in het plaatselijke hobbywinkeltje leuk bolletjesgaren en dikke breinaalden gekocht als souvenir uit Oostenrijk. Ik wil er een lekker brede en lange shawl van gaan maken. Maar nu nog even niet, want ik krijg het al warm als ik er aan denk. Sanne heeft overigens gisteren de hele dag in het zwembad doorgebracht en Auke is 's morgens met de meeste Hartmankinderen naar de Raggaschlucht geweest. Ze hebben zich dus niet hoeven vervelen. Na het avondeten zijn Gerda en Marjo weer naar Nederland vertrokken, Amy en Sharelle zijn met ze meegereden. We hebben ze met zijn allen uitgezwaaid. De overige Hartmankinderen zijn vanmorgen vroeg vertrokken. We hebben het heel gezellig gehad met elkaar.Op de foto ze je  ook nog Sanne's voeten. Ze zijn helemaal donkerrood en we weten niet waarvan, maar schoon willen die voeten in ieder geval  niet worden, ook al boenen we nog zo hard...Veel naar het zwembad maar, in de hoop dat het schoon weekt...

3 opmerkingen:

Adriana zei

Ja die voeten zijn inderdaad echt heel erg rood, maar ja als er chloor in het zwembad zit moet dat er toch wel af gaan denk ik.

groetjes Adriana

Gerda Hartman zei

Inmiddels zitten we aan onze eerste bak koffie thuis. Het was weer een hele reis naar huis. Wat een leuke foto's! Wat hebben we het toch leuk gehad. Het is fijn om weer thuis te zijn, maar ook weer afkicken van alle gezelligheid en de mooie omgeving.

Unknown zei

Nu jongens het laatste weekje en dan moeten jullie ook alweer terug. Geniet nog maar lekker van deze dagen.
Sanne heb je je voeten in de henna gestopt of door henna gelopen, het is net zo'n kleur en dat moet dan slijten.

groetjes moeder en Willy