> willie's crazy creations: zaterdag 17 juli 2010

zondag 18 juli 2010

zaterdag 17 juli 2010

Weer een heel warme dag, 36 graden en geen of weinig zon.... We trekken dus maar weer de bergen in,
de Goldeckstrasse bij Spittal nemen we en daar is het heerlijk 22 graden. Een wandelingetje van een half uurtje en dan komen we aan bij de Kapellehutte, waar we lekker wat drinken. Verder hebben we maar weinig gedaan...Ja, ik heb weer een boek uitgelezen en ben in een nieuwe begonnen en ik ben begonnen met de shawl, 's avonds was het daar ver genoeg voor afgekoeld. Ik zal er straks een foto van nemen. Ik weet al wel dat ik niet genoeg garen heb gekocht, het eerst bolletje is al op, en ik heb er misschien 15 centimeter mee kunnen breien. Vandaag gaan Martijn en Auke samen op pad en ik denk dat Sanne me net zo lang zal bewerken totdat ik met haar naar het zwembad mee ga...

1 opmerking:

Gerda Hartman zei

Oh, heerlijk die foto's. Doet me er weer even zijn. Maar snel wol bijhalen dan. Kun je er gelijk nog even rondneuzen ;-). Zal ik Amy nog even sturen om met Sanne te gaan zwemmen!