> willie's crazy creations: Xenia, nog wel te groot!

maandag 28 maart 2011

Xenia, nog wel te groot!

Ik geloof dat ik de smaak weer te pakken heb! Na de geslaagde hoogzomersetjes van vorige week ben ik gelijk weer door gegaan. Ik heb een Xenia geknipt en gisteravond gelijk maar in elkaar gezet. Ik wist van eerdere jaren dat dit model Sanne heel goed staat! Omdat maat 134/140 Sanne vorig jaar wat te kort en aan de smalle kant werd heb ik deze een maatje groter gemaakt. Helaas valt hij nu nog wel wat te groot, vooral te wijd! Wat denken jullie, kan ik hem gewoon aan de zijnaden een stukje innemen zonder verdere problemen tegen te komen? Van het mooie stofje heb ik nog een klein stukje over en ik ga zo passen of ik daar nog een halve Romo uit kan halen, gecombineerd met een roodroze gestippeld katoentje.

1 opmerking:

Mirella zei

Heel erg leuk!!
Ik denk dat wel kan een stukje zijnaad innemen. of een heel klein tunneltje voor elastiek?