> willie's crazy creations: Johanna

zaterdag 28 januari 2012

Johanna




Vorige maand kocht ik bij Karteris in Barneveld prachtige stof voor een jas voor mezelf... Het was erg dure stof, dus ik vond het best spannend om de schaar er in te zetten. Maar uiteindelijk ben ik toch aan de slag gegaan en ik ben helemaal enthousiast over het resultaat... De jas is gemaakt naar het patroon Johanna van Farbenmix. Hij is heerlijk warm, en dat zal de komende weken goed van pas komen... Ik ben nog een beetje op zoek naar een goede kleur shawl om er bij te dragen. De felroze en turquoise shawls die ik in gedachten had kleuren er niet mooi bij dus voorlopig doe ik het even met een zwarte shawl. Uiteindelijk denk ik dat ik er een petrolkleurige shawl bij wil gaan dragen...maar dat komt nog wel. De mouwen van de jas vallen vrij kort helaas, maar dat is prima op te vangen met de zwarte armwarmers die ik zo graag draag ;-) Nu ligt er een shirtje uit de Ottobre geknipt waarop ik de nieuwe serie proefborduurtjes wil gaan maken en verder wordt het echt hoog tijd voor Sanne's verjaardagsoutfit. Dat wordt een Sophie van Farbenmix, gemaakt van een prachtig spijkerstofje bij Kleurenmix vandaan...

13 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Staat je super Willie! Prachtige stof.

Joozz zei

Wat mooi! Die knopen zijn er ook echt mooi bij.

Margreeth zei

wow leuk Willie!!!

Zussies zei

Die is mooi!! Inderdaad prachtige stof!!

Atelier Eigenhandig zei

Wat een prachtige jas en die stof.... echt mooi. De jas staat je goed!

Groetjes van Janny.

Zaanse Zolder zei

Wow, ik doe het je niet na hoor !
Supermooie stof !

Sandra zei

Prachtig!!! Wat een mooie stof, warme kleur en een leuk model. Hij staat je schitterend!

Groetjes, Sandra

Carla zei

Willie, de jas staat je supermooi!
En idd een geweldige stof...moet denk ik ook maar eens naar Barneveld.

PeTrA zei

Hij is supermooi en staat je goed!! Leuk om een mooie fuchsia sjaal te maken erbij.. lekker kleurrijk ;-)

Hannie zei

Petje af! Wat 'n project hè. Hij staat je prachtig hoor. Petrol lijkt me erg heel goed bij staan. En de knopen zijn heel bijzonder inderdaad.

Dat je er maar lang plezier van mag hebben!

Jessica zei

Wat heb jij een mooie jas gemaakt. Super stof en inderdaad... even slikken voordat de schaar er definitief ingaat. Ik herken je gevoel.

Groetjes, Jessica

Esther zei

Hoi Willie. Je hebt een Liebster award gekregen! Check welke

mio zei

Mijn complimenten voor deze mooie jas, heel bijzonder deze stof! Ik ka me voorstellen dat het knippen even spannend was!
Veel draagplezier, fijn dat ie zo lekker warm is, komt nu goed van pas!
Groetjes, Mio