> willie's crazy creations: Sleutelhangers en beklede notitieblokjes

woensdag 11 januari 2012

Sleutelhangers en beklede notitieblokjes



De aller-allerlaatste dingen voor de winterfair, die vanmiddag gehouden wordt op Sanne's school. Vijf sleutelhangers gemaakt van kleine stukjes band en twee beklede notitieblokjes. Nu hoef ik alleen nog maar een prijslijst te maken en dan zijn we er helemaal klaar voor en kan ik me eindelijk weer eens bezig houden met het maken van kleding, te beginnen met mijn winterjas.

2 opmerkingen:

Joozz zei

Veel plezier vanmiddag!
Groetjes, Josette

Jozina zei

Succes vanmiddag Willie, volgens mij verkoopt het als een trein.....ik ben nog steeds op zoek naar dat hartjes stofje, mocht je het ooit ergens tegenkomen, denk dan even aan mij ;-) Ik heb het ooit wel in de handen gehad omdat ik het zo mooi. vond, maar helaas niet meer voor mijn dochters....totdat ik er een rokje van zag in een volwassen maat.

Groetjes Anita (Jozina)