> willie's crazy creations: Cacheur Jessie

maandag 13 februari 2012

Cacheur Jessie

Twee weken geleden viel ik als een blok voor het patroon Jessie van MiouMiou Schnittmuster. Het deed me sterk denken aan het rokje van Zand Amsterdam dat ik heb en met veel plezier draag. De stofjes kocht ik er vorige week bij. Ik kon bijna niet wachten om er mee te beginnen... Het is een prachtig patroontje en met het resultaat ben ik dik tevreden dus ik knip er vanavond direct nog eentje...Voor de sluiting gebruikte ik weer de kamsnaps uit Lilians winkeltje... Wat ben ik daar toch blij mee... een aanrader voor iedereen met knoopsgatenvrees :-)

7 opmerkingen:

Joozz zei

Wat is ie mooi geworden! Super stofjes heb je ervoor gekozen. Deze zul je ook met veel plezier dragen.

Zaanse Zolder zei

Gaaf zeg, die stoffen zijn echt onwijs mooi bij elkaar !
Ik ben nog steeds niet aan de kam snaps maar volgens mij is dat de uitvinding van de eeuw !

Jessica zei

Die is mooi !!! Het zou zo een rokje voor mij zijn.

Leuke stofjes heb je er voor gekozen.

Mama C zei

Wat een leuk rokje!

Hannie zei

Geinig rokje en de stofjes zijn super!!

Mirella zei

Wat een super leuk rokje!! mooi model!

Juffrouw Tuttebel zei

Wat een leuk model en de stoffen zijn prachtig!

Groetjes Arjanne