> willie's crazy creations: Zomerse Antonia....

woensdag 26 maart 2008

Zomerse Antonia....



Ik heb helemaal de smaak te pakken van het maken van zomerkleding. Geen wonder ook met zo veel leuke en inspirerende zomerstofjes in mijn kast. Gisteren heb ik de laatste hand gelegd aan een Antonia met korte mouwen. Ik had al vaker Antonia's gemaakt maar nooit het model met de uitsparing en met de korte mouwtjes. Op een of andere manier zag ik er tegenop en dacht ik dat ik dat niet zou kunnen, het leek me lastig, dat rondje, en ook de gepofte mouwtjes. Ik had natuurlijk beter kunnen weten. Patronen van Farbenmix zijn eigenlijk nooit moeilijk om te maken, en hebben een heel duidelijke uitleg, ook met foto's, zodat het gewoon wel moet lukken. Nu ik zo tevreden ben over dit shirt heb ik er gelijk maar weer een geknipt en al weer gedeeltelijk in elkaar. Die zal dus wel snel volgen.....

Nu maar hopen dat het gauw mooi weer gaat worden zodat alle zomerse kleding ook daadwerkelijk gedragen kunnen gaan worden....Voorlopig is het nog meer weer voor:


Geen opmerkingen: