> willie's crazy creations: piggy sew

dinsdag 25 maart 2008

piggy sew



Het valt me de laatste tijd op dat ik klosje na klosje naaigaren leeg maak. Kocht ik vroeger bij elk lapje stof een precies passend klosje garen, tegenwoordig ben ik wat minder kieskeurig en kijk ik eerst in mijn klosjesvoorraad of er niet iets bij zit wat in de buurt komt. Als ik geen passend naaigaren heb dan zoek ik of er misschien een klos lockgaren is die ik kan gebruiken....En zo komt het dat ik e laatste jaren nauwelijks klosjes garen hoefde te kopen. De laatste tijd merkte ik op dat er nu wel heel veel klosjes naaigaren opraken. Ik ben dus eigenlijk wel goed aan het uwyh-en....;-)
Om mezelf te belonen heb ik nu het volgende bedancht: voor elk klosje garen dat ik leeg maak doe ik een euro in piggy sew (spaarvarken met sancho logo) . Elk kledingstuk dat ik maak met lapjes uit de inmiddels aanwezige voorraad levert 2 euro op in piggy sew. Dit samen met het geld dat ik elke week verdien met het oppassen op Marit moet aan het eind van het jaar een mooie nieuwe borduurmachine opleveren....Piggy sew was tot nu toe meest leeg maar alleen al dit weekend belandde er 5 euro in aan lege klosjes garen...Dat moet dus goed komen....

Geen opmerkingen: