> willie's crazy creations: ottobreset

donderdag 8 mei 2008

ottobreset



Vier maal per jaar koop ik de Ottobre, maar het komt maar zelden voor dat ik er ook echt wat uit maak...Het is dus echt weer voor de heb....Maar uit het nieuwste nummer heb ik nu al twee setjes gemaakt. Een voor Tumelo, dat is de voetbaloutfit, en een voor Sanne. De laatste staat hier dus op de foto....Niet echt een heel bijzonder iets, maar wel een comfortabel setjes gemaakt van sweattricot en van dunne tricot. En nu ga ik een stapeltje oudere Ottobre's doornemen want ik ga een babypakje maken...en ook daar is de Ottobre heel geschikt voor.... :-))

1 opmerking:

Anoniem zei

Voor jou doen niet echt bijzonder nee, maar wel heerlijk om te dragen lijkt me en dat is ook heel belangrijk...
Niet alles hoeft heel uitbundig versierd met borduursels en kantjes, bandjes etc. etc. ook zonder is dit een heel leuk setje geworden hoor.

groetjes Anita