> willie's crazy creations: uta en benghrokje

maandag 19 mei 2008

uta en benghrokje



Gisteren heb ik het strandjurkje Uta gemaakt. Wat een heerlijk snel model, met een heel leuk effect. Een zwartwit gestippeld tricootje dat ik een poosje geleden bij de Stoffenkraam op de kop tikte, afgewerkt met een hardroze biesje. Ik twijfel of ik er nog een borduurtje op zal doen...
En uitgedaagd door Jana van Vereniging Sancho ook een op een model van Bengh geinspireerd rokje. Ik heb het model Uli er voor gebruikt. Omdat het me niet lukte een knoopsgat te maken in het tricot van het boord heb ik een borduurtje van Jeanette en Claudia op het lelijke plekje dat ontstaan was gezet. Een kersenbutton, ook van Huups en een kantje aan de zoom maakten het rokje compleet...Ik weet zelf nog niet zo goed wat ik van het rokje vind...Het doet een beetje kersterig aan zo, met dat rood, wit en groen...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jurkje en rokje, allebei helemaal geweldig...
en ik persoonlijk mis nog wel iets op het jurkje, kan best nog een borduurtje op volgens mij,
leuke combi zo dat zwart wit met dat knal rose.

groetjes Anita

Anoniem zei

Het is eerder KERSserig als kersterig hoor. Vind het persoonlijk een leuk, vrolijk en fris setje.
groetjes Kronova