> willie's crazy creations: weer een nieuwe Antonia-variant...

dinsdag 13 mei 2008

weer een nieuwe Antonia-variant...




Pas was er op Sancho de vraag: welk patroon heb je het meest gebruikt...Nu dat wist ik direkt, dat is het patroon Antonia, van Farbenmix. Dat had ik al negentien maal gebruikt, met iedere keer weer een heel ander resultaat. Claudia, van Cinderella zwergen mode , voorheen Angelina's dreams, heeft een nieuwe variant van dit shirt bedacht. Het komt vrijdag in de Farbenmixshop als e-book. Ik mocht er een designvoorbeeld van maken....Een eerste versie was het echt uitproberen en hmmmm, nou ja, het is niet helemaal je van het...Maar de tweede versie had ik de smaak helemaal te pakken en over het resultaat ben ik honderd procent tevreden..... De broek is afkomstig uit de Ottobre van zomer 2006.

Geen opmerkingen: