> willie's crazy creations: ahoi min deern!

woensdag 6 januari 2010

ahoi min deern!




Hiervoor maakte ik een shirt met de nieuwe borduurtjes van Kunterbunt-design voor jongens, nu was de meisjesserie aan de beurt, ahoi min deern heet de serie...
Ik wist direkt dat ik een langgekoesterd mooi bretons gestreept tricotje zou gebruiken, want dat past helemaal bij de sfeer van deze borduurtjes. Ik heb een borduurtje uit een eerdere serie gebruikt dat er helemaal bijpaste naar mijn idee. Dat borduurtje komt uit de serie Seemannstattoos, een van mijn lievelingsseries. Ik heb nog een basisbroek er bij gemaakt in een mooi wolwitte ribstof, ik geloof dat het roos 3030 is, zo uit mijn hoofd. Expres geen versiering op de broek aangebracht zodat hij met meerdere shirts en truien goed te combineren is...Ik ben wel helemaal tevreden zo over dit setje. Oh ja...de borduurtjes zijn getekend door Susanne van Hamburger Liebe.

Nu ga ik een shirt maken met deze nieuwe serie van Kunterbunt-Design, ik vind hem heel erg leuk!

Geen opmerkingen: