> willie's crazy creations: Voor Zefanja

donderdag 21 januari 2010

Voor Zefanja




Na mijn laatste grote project werp ik me nu even op het kleinere spul en werk daarmee mooi wat kleine en voor mij eigenlijk niet meer bruikbare maar lang gekoesterde restjes stof weg. Deze shirtjes zijn weer voor Zefanja. Renske was zo blij met de shirtjes die ik voor hem had gemaakt en ze vertelde dat hij in deze maat eigenlijk meest shirtjes met lange mouwen heeft, en dat terwijl het daar momenteel zo'n 35 graden is...Toen ik dat hoorde besloot ik dat ik ze zou gaan sponsoren op kledinggebied...Het mes snijdt aan twee kanten, Renske en Zefanja kunnen het heel goed gebruiken, en ik kom mooi eens van wat restjes af. Volgende maand hoopt Renske voor een paar weken naar Nederland te komen, en dan wil ik een stapeltje kleding voor Zefanja klaar hebben liggen, dat ze dan mee terug kan nemen naar Oeganda.

1 opmerking:

Lilian zei

MOOOOIII!!! en erg leuk!!!