> willie's crazy creations: Dierbare restjes opmaken...

zondag 14 februari 2010

Dierbare restjes opmaken...



Sanne vindt dat er nog 3 shirtjes voor Zefanja gemaakt moeten worden. Dan zijn het er in totaal 20, in de maten 86 tot en met 122 en kan hij voorlopig wel weer vooruit... ;-). Dus nog even verder gegrabbeld in mijn restjesvoorraad...en die is nogal groot....schaam... de raarste snippers bewaar ik, omdat er misschien nog een mouwtje uit gehaald kan worden, of een boordje.. Het donkerblauwe tricotje met de bruine streepjes is daar een mooi voorbeeld van...ik kon er nog net drie smalle repen uit knippen, genoeg voor de boordjes van het zoveelste hemdje, de Saratop voor de afwisseling...Het mooie blauwe streepje er naast is nu ook bijna helemaal op en kan ik eigenlijk wel weggooien...of toch nog maar bewaren, want wie weet kan ik er nog eens een boordje van knippen??? Nou ja, echt opruimen doet het dus nog niet... ;-)). Wel ben ik zo flink geweest om drie lappen tricot weg te gooien omdat de stof echt te slap is...Een hele prestatie van mezelf... en nu maar weer zoeken in mijn borduurtjesvoorraad...

Geen opmerkingen: