> willie's crazy creations: Nieuwe haakprobeersels

zondag 28 februari 2010

Nieuwe haakprobeersels



Vannacht tijdens mijn nachtdienst tijd gehad om weer wat nieuwe haakpatroontjes uit te proberen. De vierkantjes komen van de site van attic 24, een heerlijk inspirerende haaksite. De dames van Sancho hielpen me het patroontje te lezen. Bedankt! Ik vond ze voor dit garen wat te klein uitpakken, hoewel het een heerlijk gemakkelijk patroontje is...Maar de moed zakt me al in de schoenen als ik er aan denk dat ik dan al die kleine vierkantjes straks ook nog eens aan elkaar vast moet zetten. Daarna ging ik oefenen met het patroon van het gehaakte hartje. Dit patroontje vond ik op de site van royal sisters. En ik moet zeggen, ik ben best redelijk tevreden...Hier ga ik nog lekker even mee door..

Geen opmerkingen: