> willie's crazy creations: hartjes haken, en nu ook weer borduren???

dinsdag 2 maart 2010

hartjes haken, en nu ook weer borduren???



Doordat ik ineens weer helemaal aan het haken ben geslagen kom ik ook op heel andere weblogs terecht...Breien, haken, borduren...het oubollige imago daarvan is mijns inziens echt wel verdwenen...Wat een ontzettend leuke dingen kan je toch maken. Liefst zou ik aan van alles willen beginnen...maar ja, het moet ook afgemaakt worden natuurlijk... Zo moest ik ook ineens aan mijn borduurwerk denken, nou ja...een van mijn borduurwerken, dat de laatste jaren alleen tijdens vakanties uit de kast komt....ook wel weer zin in eigenlijk...haha..ik ben erg! Verveling? Wat is dat...???

4 opmerkingen:

sasja zei

Heb jij daar ook zo'n last van bij alles wat ik zie denk ik oh wat leuk dat wil ik ook maken maar ja dan komt het begrip tijd om de hoek kijken....
maar ik vind de hartjes en de slingers die je haakt ontzettend leuk. Waar heb je het patroon van die hartjes vandaan die zou ik ook wel willen maken ?

succes met al je projecten groetjes Sasja

Willie zei

hoi Sasja,
het patroontje vond ik hier: http://theroyalsisters.blogspot.com/2009/12/grandma-hearts-tutorial.html

en heerlijk toch, al die hobbys en creatieve bezigheden..geniet er van!

Gerda Hartman zei

Die gehaakte hartjes zijn ook heel erg leuk. En dat borduurwerk. Prachtig, ik ben dol op de flower fairies. Deze had ik nog nooit gezien. Echt een Oostenrijk werkje Willie ;-)

Hannie zei

Zeg, wordt er hier nog wat genaaid?? of hoe zit dat?? haha

Je hartjes zijn schattig en je Flower Fairy alfabet wordt vast heel mooi ..... ooit als het klaar is (LOL)
Groetjes, Hannie