> willie's crazy creations: vreemde vogel

woensdag 3 maart 2010

vreemde vogel



Het was heerlijk weer om buiten te spelen voor de kinderen en daardoor heb ik me lekker even de tijd gegund om het leuke vogeltje van de site van attic 24 te haken...en hmmm ik weet gelijk weer waarom ik liever gewoon rondjes, granny squares, sterren en hartjes haak...ik vind dat zo lastig om het mooi te krijgen, waar moet de vleugel, waar komen de oogjes..en de snavel, hmmm, een troosteloos geval....nou ja, ik wilde het jullie toch niet onthouden...ik ga weer lekker door met andere haakprojecten...

5 opmerkingen:

einmaliX zei

mooie vogel helemaal zoet
lieve groeten
petra :0))

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

wat een schatje
erg leuk
groetjes Stip

Hannie zei

Vind hem leuk hoor, ik zou zelf het oogje iets dichter naar de snavel zetten maar het hoeft niet.
Groetjes, Hannie

Maria zei

Ik vindt hem toch leuk geworden hoor,leuke kleurtjes ook.
groetjes
Maria

lenteroos zei

Gezellig zo in het voorjaar, kan ook leuk in de paastakken worden gehangen...