> willie's crazy creations: De slinger hangt nog niet...

woensdag 3 maart 2010

De slinger hangt nog niet...




...maar wel al vast een foto van hoe het resultaat er uit ziet...een fleurig geheel. Ik heb inmiddels ook het laatste hartje afgemaakt en dat kan ik nu ook in elkaar zetten...het zijn er 30 in totaal geworden. Het zijn echte voorjaarskleurtje dus ik denk dat ik daar een slinger van maak die ik voor het raam ga ophangen met gezellige voorjaarsbolletjes er onder in de vensterbank. Een foto volgt later nog wel. Inmiddels heb ik al weer spulletjes bij elkaar gezocht voor volgende projecten. Zo wil ik bijvoorbeeld het vogeltje gaan maken waarvan ik een tutorial vond op de site van attic 24. Lijkt me leuk om te doen en kan ik weer wat restjes weg werken...En natuurlijk kon ik me weer niet beheersen en heb ik toch weer een paar nieuwe bolletjes aangeschaft. De kleurtjes van dit garen zijn zo mooi en combineren prachtig met elkaar...
Oh ja, de schaartjes op de laatste foto kocht ik voor 1 euro per stuk bij het kruidvat en zijn helemaal super voor het wegknippen van draadjes en bij het maken van applicatieborduurtjes...en dat voor dat geld!!! echt een aanrader.....

5 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Oh heerlijk al die kleurtjes. Net een heerlijke kleurendoos. Dit merk heeft erg mooie kleuren. Daar word ik nu weer hebberig van. Enne, dat boek gaat in de koffer ;-)

bohemienmama zei

dat is prachtig geworden!
ik werk ook veel met catania, van de veritas, zo zacht en zo mooi blinkend he!

Hannie zei

Zo gezellig al die vrolijke kleurtjes. Maar de groene tinten vind ik ook erg mooi. Dat vogeltje lijkt me ook erg leuk, ben benieuwd hoe de jouwe gaan worden.
Groetjes, Hannie

lenteroos zei

Zo...wauw...ik heb er geen woorden voor!!! Het ziet er prachtig uit... Ik benijd je dat je zo lekker aan de gang bent. Ik heb op dit moment geen tijd voor handwerkjes maar hoop dat het volgende week rond deze tijd weer wat rustiger is. Ben nog druk met een hexagon sprei - heb jij volgens mij ook al eens gehaakt???
Succes verder, ben ook erg benieuwd naar je hartjesslinger...
Anneke.

Het Knuter Huuske zei

Erg Leuk!!

Leuk patroontje ook trouwens....
Kan ik die ergens vinden op internet?