> willie's crazy creations: klaar voor de start

dinsdag 16 maart 2010

klaar voor de start






Na een aantal weken eigenlijk niets genaaid te hebben begint het weer te kriebelen...Het haken is leuk, en ik ga er zeker mee door, maar ik heb ook wel weer zin om met de voorjaars- en zomercollectie te beginnen... Het wachten is nog even op de nieuwe proefborduurtjes, zodat ik kan beslissen wat ik ga maken.... Hier even een paar fotootje van wat ik afgelopen week gedaan heb en van wat mooie bloemen die ik afgelopen dagen heb gekregen...

2 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Ik hou je in de gaten!!!! Hahahaha

Groetjes, Collie

Anoniem zei

he willie, van wie heb je die prachtige bloemen? Ik heb toch niks vergeten??Je trouwdag is het nog niet en je verjaardag al helemaal niet, hmmmm een raadsel....groetjes van Mary