> willie's crazy creations: nog meer haakwerk

zaterdag 6 maart 2010

nog meer haakwerk



Zoekend naar nog meer haakinspiratie heb ik heel wat blogs bezocht. Attic 24 en Royal Sisters zijn toch wel favoriet hoor...en ik kom via die sites op nog veel meer moois terecht. Vandaag wat probeerseltjes gemaakt...De slinger heb ik gemaakt volgens een tutorial op Royal Sisters, de Granny Squares vond ik bij Attic 24. Die had ik al vaker gemaakt, maar nu wilde ik even uitproberen hoe de diverse kleuren bij elkaar staan...Ik geloof niet dat ik het direkt een succes vind.... Vandaag hervond ik een andere bron met haakinspiratie, daar ga ik morgen eens heerlijk voor zitten...en een en ander uitproberen natuurlijk....

4 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

De bovenste vind ik erg leuk. Soms is het moeilijk om de juiste kleurencombinatie te vinden. Het moet een beetje gelijk kloppen voor je gevoel. Ben benieuwd waar je vandaag voor gaat zitten!

moncherry zei

Wat een leuke blog. Ik vind de kleuren combinaties die je gebruikt erg mooi! Die slinger is echt superleuk. Is weer eens wat anders dan de stoffen vlaggetjes.
Groetjes uit Melbourne,
Monique

Anoniem zei

erg leuk allemaal, ben benieuwd waar je nu mee bezig bent. Laat ons niet te lang wachten voor het resultaat.

lenteroos zei

Bedankt voor de tip van de Royal Sisters...