> willie's crazy creations: De volgende herfst-/winterset is klaar...

maandag 20 september 2010

De volgende herfst-/winterset is klaar...

sneak preview
....maar mag ik helaas nog niet laten zien....Een heel klein glimpje dan, maar meer ook niet.
De borduurserie komt pas volgende week donderdag in de shop bij Kunterbunt-design. Waar ik trots op ben is dat ik de laatste tijd echt heerlijk lapjes aan het wegwerken ben. Ik koop echt bijna niks meer en probeer mijn voorraad lapjes echt flink uit te dunnen. Wel raar trouwens dat er in de kasten nog maar zo weinig van te zien is...kan je nagaan wat er allemaal wel niet lag.
Er komt nog een tweede serie borduurtjes uit volgende week maar die heb ik nog niet in huis. In afwachting daarvan worstel ik me door mijn boek heen. Ben er al wel een week in bezig, maar het wil me totaal niet boeien. Kent iemand het boek en wordt het nog wat? Of kan ik he maar beter gewoon wegleggen en een ander boek pakken...Het is eigenlijk mijn eer te na om een boek niet uit te lezen. Afgelopen zaterdag hebben Auke en ik onze verjaardagen samen gevierd en ik heb fijn geld en bonnen gekregen waarvoor ik weer een aantal nieuwe boeken wil aanschaffen, ook zo'n heerlijke en ontspannende hobby...

Geen opmerkingen: