> willie's crazy creations: Weer een nieuw setje

maandag 27 september 2010

Weer een nieuw setje

Ik probeer dit seizoen zo veel mogelijk complete setjes te maken, zodat het makkelijk kleding kiezen is.


Vorige week maakte ik dit setje, een shirt naar het patroon Zoe en een broek naar roospatroon 3030A. Hoewel ik even mijn twijfels had bij een serie borduurtjes met paddenstoelen vond ik ze toch helemaal leuk en rolde er een naar ons idee geslaagde set onder de machines vandaan die Sanne met veel plezier al draagt. De borduurtjes zijn getekend door Mymaki en  zijn vanaf komende donderdag te koop bij Kunterbunt-design .


3 opmerkingen:

Judith zei

Wat een geweldig setje! En wat een tempo heb jij. Ik ben nog steeds met het 1e tuniekje bezig...

Groetjes Judith

Borgero zei

Wat een leuke set is dit weer geworden. Vooral de achterkant vind ik verrassend.

Groeten, Nienke

Juffrouw Tuttebel zei

Wat een onzettend leuke set!!!
De roos broek blijft een heel mooi model.
De borduurserie is weer prachtig.

Groetjes Arjanne