> willie's crazy creations: Klein Sylt

maandag 6 september 2010

Klein Sylt

KleinSylt met BauernReigenborduurtjes
Eindelijk heb ik het project waar ik al ruim een week mee bezig was klaar.
Het is een KleinSylt geworden, een patroon van Farbenmix. Ik heb dit model al drie keer eerder gemaakt voor Sanne. Het is een ideaal tussendoorjasje. Omdat ik hem wilde voeren met een wat dikkere stof heb ik hem een maatje groter gemaakt maar nu is hij eigenlijk toch nog weer net iets te ruim naar mijn zin. Het jasje is gemaakt van een bruine velvet die hier al jaren ligt. De voering is van aquakleurige microfleece? en heerlijk zacht. Verder het ik een aquakleurig katoentje met bruine stipjes gebruikt voor de details. De borduurtjes komen uit de serie BauernReigen van Kunterbunt-design. Ik vind ze allemaal even mooi.
Nu ben ik benieuwd wat de volgende series zullen zijn. In afwachting daarvan lees ik lekker mijn boek even uit.. ;-)

PS Sanne was in een niet al te beste bui om te poseren...ze was teleurgesteld dat de speeltuin aan de overkant in bezit was genomen door een stel grote buurjongens, juist terwijl zij daar een aantal flitsende actiefoto's wilde maken

6 opmerkingen:

Titia zei

Het is weer prachtig geworden Willie!

Mama C zei

Leuk jas heb je gemaakt! Zie dat jij ook fleece als voering gebruikt hebt, is dat nog een beetje warm?
Ik heb hier een gestepte stof en wil daar een fleecevoering in doen, alleen dan wel echt voor de winter...

Borgero zei

Leuke jas is dit geworden. Erg fijn met dit weer, zo'n 'tussenjas'.

Groeten, Nienke

Willie zei

@ mamalje:
ik heb inderdaad fleece gebruikt. dat is nu nog lekker warm, maar voor de ochtend is dat wel lekker hoor, dan is het best al koud! ik maak overigens meestal de winterjassen met fleece als voering, voor sanne is dat in ieder geval warm genoeg.

Hannie zei

Leuk model en die borduurserie is inderdaad reuze leuk. Kom op, Sannuhhhh, die jas staat je superleuk, kan jou die jongens schelen !!!!!
Groetjes,

Adriana zei

Wat flauw zeg van die jongens om zo de speeltuin te vorderen, maar eigenlijk heb je helemaal geen toestellen nodig om je jasje te showen want hij staat je sowieso heel erg mooi Sanne.

groetjes Adriana