> willie's crazy creations: Cupcakes

woensdag 23 november 2011

Cupcakes





De tweede serie die morgen nieuw in de Kunterbunt-shop verschijnt heet cupcakes. Ook deze serie is van de hand van Hamburger Liebe. Sanne wordt al wat groot voor het heel zoete gebeuren. maar de leuek tekstjes spraken me gelijk aan. En ik wist ook direct met welk stofje is de borduurtjes wilde combineren. Ook al een stofje dat lang in mijn voorraad lag te wachten. Met allemaal bont gekleurde rondjes. Net snoepjes ;-)
Van dat stofje maakte ik een Daphne van Farbenmix. let vooral ook op de verschillend gekleurde kamsnaps waarmee het vest gesloten wordt. Onder het vest draagt Sanne een wit shirtje waar ik twee borduurtjes uit de serie maakte. Bij elkaar weer een leuk setje en weer een lapje uit de voorraad weggewerkt... Heel bevredigend, dat UWYH.

Geen opmerkingen: