> willie's crazy creations: Sanne's jasje

dinsdag 1 november 2011

Sanne's jasje



Sanne's jasje waarvoor ik vorige week stof heb gekocht begint al vorm aan te nemen. Het patroon komt uit de nieuwste Ottobre. Ik was er gelijk helemaal verliefd op. Het is een bodywarmer waar je met drukkers de mouwen in kan vast maken.Omdat ik het jasje niet voer moet ik wel wat improviseren met beleggen en ik ben er trots op dat dat tot nu toe allemaal prima lukt. Zo ziet het er momenteel uit. Net ben ik naar de fourniturenwinkel geweest om een passende rits, koord en stoppertjes te scoren. Deze week nog best druk met van alles en nog wat maar ik hoop dat ik het jasje deze week nog klaar krijg. Ik wil ook nog bontjes maken van dezelfde stof die ze met klittenband om haar laarzen kan vast maken... Niet dat we de komende dagen een winterjas nodig hebben maar ik heb er gewoon zo veel plezier in om dit jasje te maken.

Geen opmerkingen: