> willie's crazy creations: Proefborduren: Take a ride!

dinsdag 6 december 2011

Proefborduren: Take a ride!




De tweede serie is ook heel leuk! En dank zij de komst van mijn nieuwe neefje Mbuso kan ik er ook weer iets moois mee maken. De trui is gemaakt naar het patroon Yorik van Farbenmix.  Het zijn dezelfde stofjes als ik kort geleden voor het vest voor Mbuso gebruikt heb. Maar het resultaat is weer heel anders.

Ondertussen ben ik al weer begonnen aan een aantal nieuwe projecten, zoals bijvoorbeeld de adventskalender van Farbenmix en een Xater voor Sanne....

1 opmerking:

Jessica zei

Je hebt er weer wat moois van gemaakt. En dan te bedenken dat ik dit borduurtje heb overgeslagen omdat ik dacht dat het te kinderachtig zou zijn.... (!). Had ik nu maar...

Jouw uitvoering is super geworden.

Groeten, Jessica