> willie's crazy creations: een tas voor Meike

zondag 20 januari 2008

een tas voor Meike


Voor Meike, het 10-jarige vriendinnetje van Auke heb ik een rugzakje genaaid. Van wolwitte babyrib, die hier al eeuwen in de kast ligt omdat ik maar niet kan bedenken wat ik er van zou moeten maken, en versierd met twee petshopborduurtjes die ze zelf heeft uitgekozen.
Ik had eigenlijk nylonkoord willen gebruiken maar dat kon ik nergens vinden in een passende kleur en daarom heb ik goudkleurig koord gebruikt. Gauw een foto gemaakt en dan ga ik haar er straks blij mee maken.

4 opmerkingen:

Lilian zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Lilian zei

Daar zal het meisje wel heel erg blij mee zijn, de tas is prachtig!!
groetjes van Lilian

Joozz zei

Oh, die is leuk geworden!!
groetjes, Josette

Anoniem zei

Mooi geworden Willie, wat zal ze daar blij mee zijn.
Ik heb de patroontjes ook, moet er nodig iets mee doen, dochters hier zaten van de week al jaloers naar het project in wording te kijken....

Groetjes Anita