> willie's crazy creations: Tussendoortje

maandag 7 januari 2008

Tussendoortje

Met de jas kan ik even niet verder. Ik moet morgen eerst nieuw nesschen en een ritssluiting halen...Tussendoor maar even iets anders fröbelen dan.....Ik ben gisteravond de hele avond bezig gewest de stofjes voor een nieuwe Antonia bij elkaar te zoeken. Ongelooflijk, wat kan daar een tijd in gaan zitten zeg....Maar uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en ben ik begonnen met knippen....Het donkerpaars met roze gestreepte stofje vormt de hoofdmoot van het shirt. de mouwkapjes worden van het stofje daar bovenop. De mouw bestaat uit drie delen, het rode streepje is het bovenste gedeelte, de donkergroen gebloemde het middelste gedeelte en het groene streepje het onderste gedeelte van de mouw....Vanavond begin ik met het in elkaar zetten...

Geen opmerkingen: