> willie's crazy creations: Werk voorbereid....

vrijdag 18 januari 2008

Werk voorbereid....




Tijdens mijn nachtelijke werkzaamheden vond ik wat tijd om een en ander voor te bereiden, zodat ik vanavond weer heerlijk aan de slag kan. De slinger waar ik aan begonnen was zit nu helemaal in elkaar gespeld. Vanavond nog even met een zigzagsteek over het biaisband en klaar is de fleurige slinger. Een babyhannel in maat 62 geknipt uit wit katoenen breisel. Ik ga het truitje afwerken met roodwit of donkerblauw wit geruit biaisband en een passend borduurtje. Misschien maak ik er ook nog een klein broekje bij, zodat het echt een setje wordt. En verder opnieuw de uniformhes getekend, nu in een maatje kleiner, en uit de witte verpleegsterskatoen geknipt. Als ik mezelf een avond boos maak moet die toch ook wel klaar zijn....Het zal nooit mijn hobby worden, kleding voor mezelf maken..

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Willie
Zit je weleens stil jij?
Ik heb ook al zo'n slinger gemaakt alleen dan van stof en opgeborduurd