> willie's crazy creations: Mijn dip te boven

dinsdag 26 februari 2008

Mijn dip te boven





Geinspireerd raakte ik door een rokje dat ik zag in de vorschau van Farbenmix...Helaas duurt het nog een heel aantal weken voordat het rokje in de shop verschijnt. Maar daar kon ik niet op wachten....Dit was mijn kans om uit mijn dip te komen....Dus het patroon van een eenvoudig gerend rokje gebruikt, mijn leukste zomerstofjes bij elkaar gezocht, een paar bandjes er op. De borduurtjes moeten nog, maar ik ben er nog niet uit welke borduurtjes het moeten worden....Er liggen ook al weer stofjes en patronen klaar voor volgende projekten, een Antoniashirt met korte mouwen voor bij het rokje, en een prachtig stofje dat Lilian eens voor me kocht. Met matrouchka's en bloemen er op. Het moet een Xenia worden....

Geen opmerkingen: