> willie's crazy creations: opruimen....

donderdag 21 februari 2008

opruimen....


Ik ben helemaal verliefd op mijn voorraad bandjes en kantjes, en deze voorraad groeit maar en groeit maar....Maar hoe sla je dat nu een beetje netjes op.....Voor je het weet is het een enorme puinhoop en vind je gewoon niks meer terug.
Vorige week zag ik bij C1000 deze glazen potten staan. In eerste instantie nam ik er vier mee, maar dat bleek al snel niet voldoende. Dus heb ik er nog maar vier bij gehaald....En ook deze vier heb ik allemaal al weer gevuld...Als de potten deze week nog in de winkel zijn neem ik er nog maar een paar mee, voor het geval mijn voorraad nog verder groeit.
Voor mij zit er een duidelijk systeem in. Er zijn potten gevuld met gewone en satijnbandjes, een pot met biaisband, een pot met zigzagband, een pot met andersoortig band, een pot met kleine reststukjes, die ik ook niet weg kan gooien. Mijn laatste pot vulde ik met knopen, ik moest gelijk denken aan de vroegere knopenpot van mijn moeder, waar ik zo heerlijk in kon zitten rommelen...
Ik vind het een plezier om zo naar mijn bandjes te kunnen kijken en er in te zoeken naar precies het goede bandje...

3 opmerkingen:

Joozz zei

Dat ziet er echt gezellig uit met al die vrolijke kleurtjes.
Groetjes, Josette

Anoniem zei

Bij onze c1000 heb ik zoiets helemaal niet gezien, ik kan zoiets ook wel gebruiken. Ziet er echt gezellig uit!

Ines zei

Hahah ik heb ze ook niet gezien, maar ik dacht dat ik veel bandjes had, maar als ik dit zo zie kan ik nog ff door verzamelen :-)