> willie's crazy creations: toilettas en slinger

vrijdag 8 februari 2008

toilettas en slinger










Wat een leuk woord gebruiken ze in Duitsland voor een toilettas: een Wischiwachi noemen ze het daar.... :-) . Gemaakt naar een E-book van Farbenmix. Heel erg leuk om te doen en ook een superresultaat vind ik zelf. Daar ga ik er vast nog wel meer van maken, het zijn erg leuke kadootjes.
En verder nog een slinger gemaakt van tafelzeil. De meesters van Auke vieren volgende week hun verjaardag en dit wil Auke hun wel als kado geven. De slinger is zo'n 9 meter lang.

2 opmerkingen:

Joozz zei

Oh, dat ziet er mooi uit, die slinger is echt super geworden. Zoiets vinden ze op school echt leuk om te krijgen ;-).
De toilettas moet ik ook eens aan beginnen, ik kan eigenlijk zelf wel een nieuwe gebruiken.
groetjes van Josette

Anoniem zei

Ooit wil ik ook nog eens zo'n vlaggenlijn maken en zo'n toilettas lijkt me ook erg leuk om te maken en misschien dan zelfs kado te geven...
groetjes Anita