> willie's crazy creations: De Naaimarathon....

maandag 7 april 2008

De Naaimarathon....



Afgelopen zaterdag, 5 april, was het dan eindelijk zo ver....de Naaimarathon georganiseerd door de Vereniging Sancho.....Met zo'n 60 dames hebben we 150 pyama's gemaakt voor het goede doel: De Kledingbank in Amersfoort....Wat een geweldige dag hebben we gehad met zijn allen. En dit alles werd natuurlijk mede mogelijk gemaakt door een heleboel sponsors. Zo veel is er gedoneerd....hele rollen stof, vele applicaties en andere soorten van versiering, knopen, vlieseline, elastiek, garen...Hierdoor was het mogelijk om dit alles te realiseren.
En wat was het leuk om met zo veel mensen samen te zijn, met allemaal de zelfde hobby en interesse. Ik zag er best tegenop, maar het viel me achteraf allemaal reuze mee....
Hier zijn een paar foto's te zien, ik heb ze gepikt uit het foto-album van de vereniging. Want hoewel ik mijn fototoestel bij me had is het niet uit de tas geweest, gewoon niet aan toegekomen om zelf foto's te maken...
enne....supertrots op Auke, onze 10-jarige zoon, die de hele dag er voor heeft gezorgd dat iedereen van drinken en lekkers werd voorzien....
Voor meer foto's kan je terecht in het foto-album van de Vereniging Sancho

Oh ja, het speldenkussentje in de linkerbovenhoek is niet van mij hoor, het is speciaal voor deze dag gemaakt door Elje.... ;-))

Geen opmerkingen: